Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Подкрепяме местния бизнес и осигуряваме високо качество на достъпна цена
Над 50% от артикулите в нашите 23 собствени марки са произведени у нас, родно производство има и при биопродуктите, казва Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на "BILLA България"
- Каква е стратегията зад посланието на „BILLA България“ „По-хубаво от българското няма“?
- За нас това е не просто емоционално послание, а стратегически избор, който следваме вече 20 години в партньорствата си с родните производители. Ценим техните усилия, вярваме в общите ни възможности и в необходимостта да предоставим най-доброто за нашите клиенти. Той намира отражение в разнообразието на български артикули, които заемат съществена част в основните продуктови категории и собствените ни марки.
В това послание се чете подкрепа за местния бизнес, който въпреки трудностите не спира да търси решения и да обезпечава продукти за родния пазар. Подкрепа за потребителя, който спестява средства, без да прави компромис с качеството на храната, която избира. Подкрепа за българската икономика с общия ни принос и не на последно място за социално значими каузи.
- 670 местни фирми доставят над 85% от асортимента в магазините ви. Какви са другите цифри, свързани с отношението ви към българските производители?
- Благодарение на дългогодишните ни политики и устойчиви партньорства клиентите ни избират сред 85% колбаси и месни деликатеси, над 73% артикула сирена и кашкавали, над 70% прясно свинско, над 80% прясно пилешко и птиче месо, произведени в България. За ценителите на здравословното хранене предлагаме свежи плодове и зеленчуци с марката „BILLA Градини“, отгледани в над 180 градини и оранжерии в страната. Брандът „Българска ферма“ пък обезпечава прясно месо с доказано качество и 100% роден произход.
- Споменахте собствените марки – Clever, BILLA, BILLA Premium, BILLA Bio. Как подкрепата ви за местния бизнес намира пресечна точка с тях?
- Пресечната точка е очертана от категоричните данни за 2020 г. Над 50% от артикулите в нашите 23 собствени марки са произведени у нас – например Clever (54%), а със 100% български произход са артикулите в брандове „BILLA Градини“ и „Българска ферма“. Родно производство има и при биопродуктите – 34% от артикулите под собствена марка BILLA Bio. Сходно е съотношението при артикулите с бранда BILLA. 30% от тях се доставят от местни фирми, а 12% от продуктите с етикет BILLA Premium са с български произход.
- Как ще затвърждавате занапред имиджа на „BILLA България“ като доверен партньор на местния бизнес?
- С устойчива бизнес стратегия, в която гарантираме добро позициониране на родните производители в отговор на очакванията на потребителя за високо качество на достъпна цена. С усилията на екипите ни, които развиват продуктовите категории, идентифицират нови партньори и насърчават развитието на вече изградените контакти. Мисията ни е и занапред да продължаваме да разширяваме своето семейство от потребители и от родни компании, с които си сътрудничим успешно.
Венцислав Савов. Текстът е публикуван в бр. 05/2021 на сп. "Мениджър"
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.