Потребителското доверие в Германия остава стабилно въпреки облаците на икономическия хоризонт

Потребителското доверие в Германия остава стабилно въпреки облаците на икономическия хоризонт

Германското потребителско доверие остава стабилно въпреки облаците на икономическия хоризонт сочат данните за януари на Нюрнбергския изследователски институт GfK, предаде ДПА.

Потребителите очакват скромно повишение на доходите, но очакванията за икономиката и потребителското доверие са спаднали, посочи GfK.

Предварителният индекс на потребителското доверие на института е останал стабилен на равнище 10,4 пункта за януари, колкото бе и през декември, когато бе отчетен спад спрямо 10,6 пункта през ноември и октомври.

Според GfK разходите за частно потребление тази година ще се повишат с 1,5 процента спрямо 2017 година, като се очаква допълнително повишение през 2019 година.

От една страна оптимизмът за икономическите перспективи спада в отговор на търговския конфликт между САЩ и Китай и приближаващия Брекзит, а от друга - силният пазар на труда в Германия изглежда има положително влияние върху личните очаквания.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня