Profitshare България с продажби за над 90 млн. лева

Profitshare България с продажби за над 90 млн. лева

Една от водещите афилиейт маркетинг платформи достигна нов връх в своето развитие на българския пазар. От стартирането на дейността на Profitshare в България до този момент чрез афилиейт мрежата са генерирани продажби за над 90 милиона лева!

Платформата стартира дейността си в България през 2015 г. и през годините бързо успя да се докаже като водеща в сферата на афилиейт маркетинга, предоставяйки на партньорите си работещо маркетинг решение и модерна технология. На българския пазар Profitshare си сътрудничи с над 50 онлайн магазина, сред които са eMAG.bg, FashionDays.bg, Hippоland.net, TheBodyShop.bg, Baby.bg, Timer.bg, Mebelino.bg и още много други.

“Щастливи сме, че помагаме на онлайн бизнеса в България да се развива чрез афилиейт реклама и е вълнуващо, че заедно растем и заедно успяваме да създадем афилиейт история! Маркетинг решението, което предлагаме, предоставя възможност на бизнеса да свърже потенциала си с потенциала на афилиейт канала и да увеличи продажбите си онлайн, заплащайки само за реализираните поръчки през афилиейт канала, което бих определила като добра предпоставка за постигане на рентабилност от дейността. Това, заедно с възможността за достигане до специфично таргетирана аудитория, с която не биха могли да достигнат чрез други методи за реклама, различни от афилиейт маркетинга, са сред основните предимства на Платформата, които благоприятстват търговците в постигането на целите.

Достигането на този връх от 90 милиона лева поражда в нас милиони благодарности към всички, които са избрали да работят с нас, и ни мотивира и устремява към покоряването на още много върхове. Усилията ни са насочени към постоянно усъвършенстване на технологията ни и към разработването на нови функционалности, които все повече и повече да подпомагат партньорите ни в тяхното развитие. ”, сподели Лили Сиянова, Кънтри мениджър на Profitshare България.

През 2020 г. Profitshare стартира и първото си мащабно афилиейт състезание “Лигата на афилиатите”, коeто даде възможност на афилиатите в платформата да влязат в надпреварата за награди на обща стойност от 7000 EUR. Началото на състезанието бе поставено в един от пиковите периоди за онлайн пазаруването, обхващайки Black Friday и коледните празници.

“Един от основните акценти в платформата през 2020 г. беше “Лигата на афилиатите”. Това наистина е най-голямото афилиейт състезание, което сме организирали досега в България. То даде възможност на голяма част от афилиатите и рекламодателите ни да оптимизират резултатите си, да изградят нови партньорства и не на последно място - да увеличат печалбата си.

Мотивацията на афилиатите е сред основните фактори за успех на всяка една афилиейт програма, а организирането на афилиейт състезание е сред основните тактики, чрез които това може да се случи и мисля, че успяхме да го постигнем. Вярваме, че ефектът от него ще е дългосрочен и двупосочен – както за афилиатите, така и за рекламодателите в Profitshare. Всъщност, ефектът от него се показа още по време на Black Friday 2020 (18-22.11.2020 г.). Състезанието допълнително допринесе за по-голямата активност на афилиатите по време на това голямо шопинг събитие и Black Friday 2020 завърши с продажби за над 4,2 милиона лева, регистрирани само за няколко дни в периода 18-22.11.20 г. Афилиатите в платформата за поредна година доказaха, че са суперафилиати и отбелязаха запомнящ се триумф на конверсиите, който класира Black Friday 2020 като най-успешната такава кампания в платформата досега, за което им благодарим!”, коментира още Лили Сиянова.

Към този момент в Profitshare България има регистрирани над 28 хиляди афилиейт профила и броят им продължава да нараства. Афилиейт маркетингът е мощен канал за онлайн реклама, който дава възможност на всеки, който може и има интерес да се развива в тази област, да го направи – да стане афилиат, да положи основите на своята афилиейт история и да монетизира дейността си.

“Радваме се, че все повече хора искат да навлязат в света на афилиейт маркетинга. Пандемията допълнително засили този интерес и разкри този свят пред много маркетинг специалисти, блогъри, пъблишъри, инфлуенсъри, лица, които искат да печелят допълнително и да се развиват, a ние им дадохме необходимия тласък да го направят, осигурявайки им необходимата технология, обучение и надежден съпорт!”, сподели Лили Сиянова.

►Бизнес визитка

Profitshare е една от водещите афилиейт маркетинг платформи в България, действаща по сходен модел със своята едноименна платформа и в Румъния. В международен план чрез двете платформи са генерирани продажби за над 450 млн. EUR, а над 200 онлайн магазина развиват бизнеса си с Profitshare и тенденцията е броят им да продължава да нараства. През последните години афилиейт маркетингът се развива с бързи темпове и все повече започва да утвърждава своето място сред основните канали в маркетинг микса на онлайн търговците.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
3 необичайни, но ефективни начина да откажете цигарите