Служители на Apple възстанаха срещу връщането в офиса

 Служители на Apple възстанаха срещу връщането в офиса

Служители на водещия американски производител на електроника Apple започнаха протестна кампания срещу решението за задължително връщане в офисите на изпълнителния директор на компанията Тим Кук, предаде The Verge.

Това идва като реакция на съобщението, че към септември служителите трябва да работят поне 3 дни в седмицата от офиса. Тим Кук заяви, че му липсва шума на общуването в офиса и срещите на живо и знае, че много други хора се чувстват по същия начин.

Служителите обаче настояват за повече гъвкавост. Някои от тях вече са били принудени да напуснат.

„Без гъвкавостта на работното местоположение много от нас усещат, че трябва да направят избор между семейството, благосъстоянието си и посвещаването на компанията. През последната година много често се чувстваме активно игнорирани от стрна на мениджмънта“, се казва в писмо на работещите в Apple.

Служителите настояват компанията да позволи отделите да вземат собствено решение кой и колко трябва да присъства в офиса. Също така те искат да се направи анкета, която да покаже какви са настроенията сред служителите и също така колко от тях са напуснали работата си заради задължение да се посещава офиса.

Подобни изисквания за минумум 3 работни дни бяха въведени и от Google.

От Facebook пък обявиха, че вярват, че отдалечената работа е бъдещето. Такова решение взеха и от Twitter, които обявиха, че техните служители могат завинаги да работят от вкъщи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Математиката на отлагането
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента