Sony купува услуга за стрийминг на анимации

Sony купува услуга за стрийминг на анимации

Японската компания Sony е в процес на финализиране на преговорите си с телекома AT&T за придобиването на услугата за стрийминг на анимации Crunchyroll, като част от сделка на стойност 957 млн. долара, предаде „Ройтерс“.

Успешното споразумение ще даде на технологичния гигант достъп до 70 млн. потребители на услугата в целия свят, което ще му даде възможност да се конкурира с Netflix и други конкуренти в индустрията според бизнес изданието Nikkei.

Sony, която наскоро получи изключителни права за преговори за Crunchyroll, се надява да използва новия канал за разпространение на собствено развлекателно съдържание, включително филми и музика.

Това не е първата подобна придобивка на компанията – през 2017 г. тя придоби дистрибутора на анимации Funimation Productions Ltd с 1 млн. абонати за около 143 млн. долара.

Развитието на бизнеса с игри и развлечения е в съответствие със стратегията на главния изпълнителен директор Кеничиро Йошида за увеличаване на периодичните потоци от приходи, които намаляват в резултат на въздействието на нестабилните цикли на продажби на хардуер.

Като част от тези усилия, на 12 ноември предстои и официалната премиера на новото поколение конзола на Sony – PlayStation 5.

Crunchyroll е създадена през май 2006 година, а в основния ѝ фокус попадат стриймингът на аниме, манга и дорама. Брандът е част от групата на Otter Media, една от дъщерните компании на WarnerMedia, която, от своя страна, е собственост на AT&T.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?