Стачка в колцентровете на Deutsche Bank влоши обслужването на клиенти

Стачка в колцентровете на Deutsche Bank влоши обслужването на клиенти

Служители от колцентъра на Deutsche Bank прекратиха 4-дневната си стачка в сряда, довела до продължителни изчаквания от страна на клиентите, опитващи да се свържат с банката за съдействие.

Около 650 души, назначени от подразделението DB Direkt в германските градове Берлин и Есен, искаха увеличение от 6% на възнаграждението си, но след многократни преговори, приключили без споразумение, решиха да излязат на стачка, предаде „Ройтерс“.

Според официалния представител на профсъюза „Верди“, Роман Еберле, работниците са постигнали целта си да нарушат операциите на Deutsche Bank в критичен за нея момент. По думите му, ръководството все още няма намерение да възобнови преговорите.

По време на пандемията от новия коронавирус и след затварянето на някои от своите клонове банките силно разчитат на колцентровете си.

Около 70% от служителите от офисите за телефонно обслужване са участвали в стачката.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
3 необичайни, но ефективни начина да откажете цигарите