Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Стачка в колцентровете на Deutsche Bank влоши обслужването на клиенти
Служители от колцентъра на Deutsche Bank прекратиха 4-дневната си стачка в сряда, довела до продължителни изчаквания от страна на клиентите, опитващи да се свържат с банката за съдействие.
Около 650 души, назначени от подразделението DB Direkt в германските градове Берлин и Есен, искаха увеличение от 6% на възнаграждението си, но след многократни преговори, приключили без споразумение, решиха да излязат на стачка, предаде „Ройтерс“.
Според официалния представител на профсъюза „Верди“, Роман Еберле, работниците са постигнали целта си да нарушат операциите на Deutsche Bank в критичен за нея момент. По думите му, ръководството все още няма намерение да възобнови преговорите.
По време на пандемията от новия коронавирус и след затварянето на някои от своите клонове банките силно разчитат на колцентровете си.
Около 70% от служителите от офисите за телефонно обслужване са участвали в стачката.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.