TELUS International Europe продължава инициативата си „Мога там. Искам тук“

TELUS International Europe продължава инициативата си „Мога там. Искам тук“

И тази година, аутсорсинг компанията TELUS International Europe продължава инициативата си „Мога там. Искам тук“, с която насърчава българите, които живеят зад граница и владеят 2 западни езика, възможността да се завърнат у дома и да развиват международна кариера в България.

Днес стана ясно, че компанията ще продължи да помага на българи да се завръщат от чужбина, чрез специален пакет за релокация, който включва сумата от 5 хил. лв., самолетен билет до България, съдействие от HR екипа при установяване, документация и търсене на квартира, както и едномесечно настаняване в хотел при нужда.

В рамките на годишната среща на бизнеса с правителството, Ксавие Марсенак, вицепредседател на борда на директорите на TELUS International Europe, покани бизнеса и държавата да се обединят: „За половин година успяхме да върнем 30 българи, благодарение на целенасочените усилия само на нашата компания. Напълно реално е, ако бизнесът обедини усилия с държавата, за една година да върнем 1000 талантливи българи у нас“, обясни той.

TELUS International стартира инициативата „Мога там. Искам тук“ в края на юни миналата година. Оттогава досега в нея са кандидатствали над 1000 души, живеещи на 5 континента. 30 българи от Испания, Норвегия, Франция, Италия, Швеция и Германия вече се завърнаха в страната и започнаха работа в TELUS International Europe.

Сред тях е 23 годишният Пламен Петков, който живее в Испания, където учи и работи в сферата на туризма. След повече от 15 години в чужбина, той взима решението да се върне в България, благодарение на инициативата “Мога там. Искам тук”. След връщането си у нас през август миналата година, Пламен е част от екипа на TELUS International, който работи за една от водещите световни компании в сферата на онлайн игрите: "Много съм щастлив и се гордея с решението си да се върна, харесвам работата си и това, с което се занимавам. Най-хубавото са хората, с които споделям времето си в милата ми и обичана България. Радвам се, че в рамките на компанията намирам много възможности за развитие и виждам бъдещето си точно тук."

Кандидатите, които проявяват интерес към инициативата, могат да избират между офисите на TELUS International в София и Пловдив. За да кандидатстват е необходимо да са пребивавали в чужбина в последната година, да владеят свободно английски и още един западен чужд език на отлично ниво. Всеки от служителите на компанията може да се възползва от допълнителни обучения, в рамките на глобалната вътрешна програма за обучения в TELUS. Подаването на документи е в три лесни стъпки на сайта www.iskamstelus.com

TELUS International Europe е водещ доставчик на услуги в сферата на BPO и ITO, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 5 500 служители на територията на 7 центъра в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния), Корк и Дъблин (Ирландия), както и Манчестър и Канок (Великобритания). Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 35 езика. TELUS International Europe е горд член на семейството на TELUS International.

TELUS International е  глобален доставчик на аутсорсинг на  бизнес процеси и ИТ с близо 28 000 служители в целия свят, включително в Канада, Съединените щати, Европа, Централна Америка, Филипините и Великобритания. С повече от 200 милиона връзки с клиенти, обслужвани годишно чрез телефон, имейл, чат и социални медии в областта на бързо развиващите се технологии, финансовите услуги, индустриите, свързани с онлайн игри, туризъм и здравни услуги, TELUS International предоставя иновативно обслужване, като поставя клиента винаги на първо място чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура. Фирмата обслужва клиенти на повече от 35 езика. TELUS International е глобална дъщерна компания на TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания с над 10 милиарда щатски долара годишни приходи и 12,8 милиона връзки с клиенти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ