Тим Леберехт: Ето как да загубите управлението върху компанията си (по полезен начин)


Минаха дните (ако те въобще са съществували), когато човек, компания или марка можеше здрава да управлява репутацията си - интернет говоренето означава, че ако се държите подобаващо, за вас има постоянен, свободен разговор, върху който нямате контрол.

Тим Леберехт предлага три големи идеи за приемане на тази загуба на контрол, дори да я проектирате и да я използвате като решение да върнете ценностите си.

Налични са субтитри на български.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Лидерът на Китай Си Дзинпин свика политбюро за борбата с корупцията
Времето: Сняг и виелици на Коледа
Късметлия от щата Арканзас спечели рекордните 1,8 млрд. долара от лотария в САЩ
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване