Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Twitter печели от реклама, но изостава с потребителите
Twitter отчете увеличение на приходите за първото тримесечие на 2021 г. заради рекламните продажби, но броят на потребителите не успя да задмине очакванията.
Базираната в Сан Франциско компания обяви, че активните потребители на дневна база са се увеличили с 20% спрямо година по-рано до 199 милиона. Анализаторите обаче очакваха броят им да нарасне до 200 милиона, предаде Fox Business.
Компанията е постигнала нетна печалба от 68 млн. долара или 8 цента на акция. Приходите са нараснали до 1.04 млрд. долара, с което бележи ръст спрямо същото тримесечие година по-рано.
Приходите от реклама за тримесечието се увеличили с 32% в сравнение с Q1 на 2020 г. до 899 млн. долара. Така предварителната прогноза е била задмината с около 9 млн. долара. Сходна е ситуацията и при общите приходи, които се покачиха до 1.04 млрд. долара, отбелязвайки 28-процентов ръст спрямо първото тримесечие на миналата година, пише „Ройтерс“.
Twitter има две седмици да спази изисквания на Русия за съдържанието
Междувременно руският комуникационен регулатор напомни на Twitter, че трябва да приведе дейността си в съответствие с местното законодателство до 15 май.
„Мениджмънтът на социалната мрежа още веднъж бе уведомен за нуждата от премахване на забранено съдържание“, пише в свое изявление „Роскомнадзор“, цитирана от ТАСС.
По-рано този месец от администрацията на платформата са обявили, че са готови с план, който ще помогне на Twitter да изпълни исканията на властите. До момента от социалната мрежа е била изтрита 60% от информацията, забранена в Русия. До крайния срок за изпълнение на исканията остават 2 седмици. Необходимо е да бъдат свалени още около хиляда материали.
На 10 март „Роскомнадзор“ обяви забавяне на скоростта на работа на Twitter на територията на Русия именно заради наличието на забранено съдържание.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.