Uber вижда „фундаментална промяна“ в търсенето на доставка на храна

Uber вижда „фундаментална промяна“ в търсенето на доставка на храна

Бизнесът с доставка на храна на Uber се е удвоил, след като пандемията увеличи апетита за онлайн поръчки на храна от магазини и ресторанти, пише „Би Би Си“.

Базираната в Сан Франциско компания заяви, че услугата ѝ Uber Eats е достигнала приходи от 1.4 млрд. долара за тримесечието до 30 септември – скок от 124% спрямо същия период на 2019 година.

Ръстът помогна компенсацията на стръмните спадове в основната дейност на Uber, която отчете и загуба от около 1.1 млрд. долара, приблизително колкото миналата година.

Главният изпълнителен директор Дара Хоросшахи отбеляза, че търсенето на доставки на храна е останало силно и след премахването на рестрикциите от правителствата, обещаващ знак за растеж на Uber Eats. „Нямам съмнение, че има фундаментална поведенческа промяна, която продължава“, каза той по време на видео разговор, свързан с финансовите резултати на компанията.

Същевременно резервациите и приходите от таксиметрови услуги остават приблизително наполовина спрямо нивата от миналата година. Най-голямо възстановяване на търсенето има в Европа, докато САЩ и Канада изостават.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ