Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Unilever купува още един козметичен бранд
Корпорацията за козметика и храни Unilever заяви готовност да купи бранда за грижа за кожата Tatcha, в основата на чиито продукти са зелен чай, ориз и водорасли. Tatcha e основана като стартъп, преди десетина години в Сан Франциско с фокус върху устойчиви козметични продукти. Има иновационен център в Япония. Tatcha обаче е притисната от конкуренцията на южнокорейски марки, които напоследък устремно се преориентират към създаването на висок клас органик козметика. Unilever пък ще се възползва от ситуацията, като добавя към портфолиото си и бизнес в този сегмент. Цената на сделката обаче още не е официално оповестена, пише Bloomberg.
Британско-холандският гигант, който притежава компании за козметика висок клас, включително Dermalogica и Dove плати преди 3 години 1 милиард долара за бранда за мъжка хигиена Dollar Shave Club .
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.