Unilever купува още един козметичен бранд

 Unilever купува още един козметичен бранд

Корпорацията за козметика и храни Unilever заяви готовност да купи бранда за грижа за кожата Tatcha, в основата на чиито продукти са зелен чай, ориз и водорасли. Tatcha e основана като стартъп, преди десетина години в Сан Франциско с фокус върху устойчиви козметични продукти. Има иновационен център в Япония. Tatcha обаче е притисната от конкуренцията на южнокорейски марки, които напоследък устремно се преориентират към създаването на висок клас органик козметика. Unilever пък ще се възползва от ситуацията, като добавя към портфолиото си и бизнес в този сегмент. Цената на сделката обаче още не е официално оповестена, пише Bloomberg.

Британско-холандският гигант, който притежава компании за козметика висок клас, включително Dermalogica и Dove плати преди 3 години  1 милиард долара за бранда за мъжка хигиена Dollar Shave Club .

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ