Unilever купува още един козметичен бранд

 Unilever купува още един козметичен бранд

Корпорацията за козметика и храни Unilever заяви готовност да купи бранда за грижа за кожата Tatcha, в основата на чиито продукти са зелен чай, ориз и водорасли. Tatcha e основана като стартъп, преди десетина години в Сан Франциско с фокус върху устойчиви козметични продукти. Има иновационен център в Япония. Tatcha обаче е притисната от конкуренцията на южнокорейски марки, които напоследък устремно се преориентират към създаването на висок клас органик козметика. Unilever пък ще се възползва от ситуацията, като добавя към портфолиото си и бизнес в този сегмент. Цената на сделката обаче още не е официално оповестена, пише Bloomberg.

Британско-холандският гигант, който притежава компании за козметика висок клас, включително Dermalogica и Dove плати преди 3 години  1 милиард долара за бранда за мъжка хигиена Dollar Shave Club .

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Военни в Бенин обявиха отстраняване на правителството и на президента
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Китай и Русия проведоха трети съвместни противоракетни учения
Скромните лидери са най-ефективни
Индия: Няма издадена препоръка за спиране на финансирането за чиста енергия
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно