В бъдещето от днес

В бъдещето от днес

В бъдещето от днес

Изцяло дигитално, по всяко време на денонощието, отвсякъде и само за 15 минути - от днес всеки може да стане клиент на ОББ напълно дистанционно, през мобилния си телефон. Новата услуга на Обединена българска банка, част от белгийската банково-застрахователна група КВС, е достъпна през мобилното приложение ОББ Мобайл. Потребителите трябва само да изтеглят апликацията и да следват посочените стъпки: 1). да попълнят основните си данни; 2). да изтеглят приложението за идентификация Evrotrust, в което е необходимо да се идентифицират; 3). да попълнят допълнителните данни в мобилното приложение на банката и финално да потвърдят генерираните документи на ОББ в мобилното приложение на Evrotrust.

Веднага след това те стават пълноправни клиенти на ОББ и влизат в клуба на привилегированите, които разполагат с десетките предимства на потребителите на ОББ и ОББ Мобайл, сред които: кандидатстване за потребителски креди до 35 000 лв.; онлайн разплащания в лева и валути с пръстов отпечатък за по-голяма сигурност (или лицево разпознаване) между свои сметки, към трети лица, към бюджета; следене на баланс и движения, филтриране по собствени критерии; заявяване на дебитна карта и кредитна карта; откриване на депозит; блокиране и активиране на карти в реално време; разсрочване на покупки с кредитна карта на 3, 6, 9 и 12 вноски; регистриране и безплатно плащане на битови сметки; предварително одобрен потребителски кредит мОББи като постоянна оферта на разположение при нужда; сключване на застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“.

Колко е лесно да станеш клиент на банката от дистанция пръв разбра Бойко Кръстанов, актьор в „Малък градски театър зад канала“, който беше и своеобразен домакин на специално събитие по представянето на изцяло дигитализирания процес.

„Преди 3 месеца COVID-19 ни „хвърли“ в бъдещето. Оказахме се в непозната ситуация, за която се готвехме от години, а трябваше да реализираме за дни. През всичките тези години говорихме за дигиталното бъдеще и дистанционното обслужване, но не го прилагахме на практика. Дигиталното бъдеще не беше истински тествано. Днес имаш възможност да станеш клиент на ОББ веднага, без да влезеш в неин клон никога. Голямата физическа бариера за възрастните хора и голямата психическа бариера за младото поколение да посетят клон на банка, за да ползват нейните услуги, е премахната. Днес говорим не за бъдещето, а за настоящето.“, коментира новия процес Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ.

„Нашата амбиция е до 2 години да предлагаме изцяло дигитално през мобилното банкиране всички основни банкови и застрахователни продукти“, допълни Татяна Иванова, изпълнителен директор „Маркетинг и дистрибуция – Банкиране на дребно“ в ОББ.

ОББ Мобайл и Evrotrust са налични в Google Play и App Store.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ