Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Zoom разработва нови услуги, въвежда виртуален рецепционист
Нашумялата в началото на коронавирус кризата платформа за видеоконферентни разговори Zoom продължава да разработва нови услуги, за да се подготви за времето, когато хората ще започнат да се връщат в офисите, предаде Си Ен Би Си.
Последният продукт на Zoom е виртуален рецепционист. „Kiosk Mode” дава възможност за посетителите да говорят с рецепционист, без той реално да е там. При влизането си в лобито на офис сграда потребителят активира монитор, който е оборудван с камера и микрофон и така се свързва през Zoom с рецепционист, който може да управлява системите за достъп в сградата. По този начин няколко компании или няколко офис сгради може да ползват един рецепционист.
Компанията беше една от първите, която генерира невероятен ръст на своята пазарна капитализация. Цената на акцията й се повиши от 100 долара към края на февруари 2020 г. до 560 долара (5,6 пъти) в средата на октомври. През есента обаче, когато стана ясно, че ваксините на големите производители на лекарства ще бъдат налични по-скоро от очакваното, интересът към продуктите на компанията започна рязко да се понижава, заедно с цената на акциите й. В края на 2020 г. тя достигна 335 долара, което е спад от 40% спрямо пика й. Въпреки това компанията разполага с пазарна оценка от 114 млрд. долара в момента и постоянно разработва нови продукти, с които се опитва да остане актуална на пазара на служебните комуникации.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.