Zoom разработва нови услуги, въвежда виртуален рецепционист

Zoom разработва нови услуги, въвежда виртуален рецепционист

Нашумялата в началото на коронавирус кризата платформа за видеоконферентни разговори Zoom продължава да разработва нови услуги, за да се подготви за времето, когато хората ще започнат да се връщат в офисите, предаде Си Ен Би Си.

Последният продукт на Zoom е виртуален рецепционист. „Kiosk Mode” дава възможност за посетителите да говорят с рецепционист, без той реално да е там. При влизането си в лобито на офис сграда потребителят активира монитор, който е оборудван с камера и микрофон и така се свързва през Zoom с рецепционист, който може да управлява системите за достъп в сградата. По този начин няколко компании или няколко офис сгради може да ползват един рецепционист.  

Компанията беше една от първите, която генерира невероятен ръст на своята пазарна капитализация. Цената на акцията й се повиши от 100 долара към края на февруари 2020 г. до 560 долара (5,6 пъти) в средата на октомври. През есента обаче, когато стана ясно, че ваксините на големите производители на лекарства ще бъдат налични по-скоро от очакваното, интересът към продуктите на компанията започна рязко да се понижава, заедно с цената на акциите й. В края на 2020 г. тя достигна 335 долара, което е спад от 40% спрямо пика й. Въпреки това компанията разполага с пазарна оценка от 114 млрд. долара в момента и постоянно разработва нови продукти, с които се опитва да остане актуална на пазара на служебните комуникации.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си
БНБ: Българите спестяват повече, но за сметка на потреблението