Vivacom компенсира засегнати от срив на мрежата й
За няколко часа на 29-и август мобилната мрежа на Vivacom спря да работи, потребители не можеха да провеждат разговори.
Проблемът засегна предимно клиентите на Vivacom в София, но сривът бе усетен и в други големи градове, като Пловдив, Бургас, Велико Търново и др.
В късните часове на 29-ти август мобилната мрежа стана отново достъпна, а на своята официална страница във Facebook компанията се извини и обяви, че ще компенсира засегнатите потребители.
Компенсацията включва 50 минути за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона.
Срок за заявяване на компенсация: от 30 август до 15 септември 2016 г.
Допълнителните минути ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени в периода 30 август - 15 септември в създадена форма в сайта на компанията.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.