Vivacom компенсира засегнати от срив на мрежата й

Vivacom компенсира засегнати от срив на мрежата й

За няколко часа на 29-и август мобилната мрежа на Vivacom спря да работи, потребители не можеха да провеждат разговори. 

Проблемът засегна предимно клиентите на Vivacom в София, но сривът бе усетен и в други големи градове, като Пловдив, Бургас, Велико Търново и др. 

В късните часове на 29-ти август мобилната мрежа стана отново достъпна, а на своята официална страница във Facebook компанията се извини и обяви, че ще компенсира засегнатите потребители. 

Компенсацията включва 50 минути за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона. 

Срок за заявяване на компенсация: от 30 август до 15 септември 2016 г. 

Допълнителните минути ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени в периода 30 август - 15 септември в създадена форма в сайта на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Миниатюрен микроб може да има ключово значение за борбата с „вечните“ химикали
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара