Vivacom компенсира засегнати от срив на мрежата й

Vivacom компенсира засегнати от срив на мрежата й

За няколко часа на 29-и август мобилната мрежа на Vivacom спря да работи, потребители не можеха да провеждат разговори. 

Проблемът засегна предимно клиентите на Vivacom в София, но сривът бе усетен и в други големи градове, като Пловдив, Бургас, Велико Търново и др. 

В късните часове на 29-ти август мобилната мрежа стана отново достъпна, а на своята официална страница във Facebook компанията се извини и обяви, че ще компенсира засегнатите потребители. 

Компенсацията включва 50 минути за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона. 

Срок за заявяване на компенсация: от 30 август до 15 септември 2016 г. 

Допълнителните минути ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени в периода 30 август - 15 септември в създадена форма в сайта на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези