Vivacom компенсира засегнати от срив на мрежата й

Vivacom компенсира засегнати от срив на мрежата й

За няколко часа на 29-и август мобилната мрежа на Vivacom спря да работи, потребители не можеха да провеждат разговори. 

Проблемът засегна предимно клиентите на Vivacom в София, но сривът бе усетен и в други големи градове, като Пловдив, Бургас, Велико Търново и др. 

В късните часове на 29-ти август мобилната мрежа стана отново достъпна, а на своята официална страница във Facebook компанията се извини и обяви, че ще компенсира засегнатите потребители. 

Компенсацията включва 50 минути за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона. 

Срок за заявяване на компенсация: от 30 август до 15 септември 2016 г. 

Допълнителните минути ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени в периода 30 август - 15 септември в създадена форма в сайта на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ