Зеленият форум: Хората припознават като свои компаниите с устойчиви продукти

Зеленият форум: Хората припознават като свои компаниите с устойчиви продукти

Клиентите през 2017 г. държат много повече на качеството и на устойчивото строителство, на зелените практики в изграждането на продукти. Компаниите възпитават и утвърждават чувствителност към проблемите на околната среда. Те изтъкват нейната важност, което кореспондира с мисленето на хората. Бизнесът и потребителите се обединяват в общата зелена кауза. 

Потвърждават го изводи на водещия бизнес в България и анализатори, част от които са участниците в провеждащия се днес в София Осми годишен Зелен форум, организиран от сп. "Мениджър" и Екопак България под надслов "Екоиновации и градска среда". 

"Съзнанието, или когато направим нещо, готови ли сме да платим цената за него, е много важно. Със сигурност компаниите от Зеления кръг в България развиват и сеят тази философия", коментира на форума инж. Снежана Семова, управител на "Сен Гобен констракшън продъктс България", дивизия "Вебер". 

"Очакваме в период до 20 години населението на света да стане над 9 млрд. души. Вчера един колега от френското министерство по екология сподели, че със сигурност в бъдеще ще трябва да увеличим световния сграден фонд. Също така, ще има концентрация. На планетата след години ще има 50 мегаполиса и всичко ще се върти около тях. Ще трябва да намалим вредите за околната среда, да се движим с колело, за да не вървим с маски", каза тя.

По думите й тенденция на българския пазар е, че със сигурност искаме да живеем в по-качествени жилища. Това са част от водещите изисквания. Има бум на здрави и качествени жилища, което е и основен приоритет на правителствата по целия свят.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ