Ефективна комуникация в разделено общество – интервю с Патрик Шобер, основател и управляващ партньор на PR агенцията PRAM Consulting

Creative Bulgaria 2024
Обновена 12:11ч., 24.07.2024
„Мисля, че нашите държави – Чехия и България, са изключително засегнати от руските кампании за дезинформация. И това не е само на правителствено ниво. Дори PR-ите, които работим за бизнеса, трябва да сме подготвени за дезинформационните кампании, които могат да засегнат също и наши клиенти. Трябва ясно да обясним на медиите и обществото какви са рисковете и зад какви ценности стоим.
Търсете „Creative Bulgaria 2024“ в:
- разпространителската мрежа
- платформата за дигитално четене ZinZin
- manager.bg/списание
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Sora достига 1 милион изтегляния по-бързо от ChatGPT
Технологии |Шефът на Бюрото за национална сигурност на Полша: Варшава води война с Русия
Свят |Директорът на германското разузнаване: В Европа цари „леден мир“
Свят |Пазарите в САЩ тръгват нагоре, след като Тръмп охлади напрежението с Китай
Икономика |Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Любопитно |Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 13 до 19 октомври
Хороскоп |ДПС-Ново начало печели изборите за общински съветници в Пазарджик
България | Общество |Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Свят |Плащат ли богатите достатъчно високи данъци?
Икономика |Светът на парите: Доминацията на дигиталния долар е зов за събуждане в еврозоната
Финанси |Все повече домакинства в Нидерландия разполагат с активи над 1 милион евро
Икономика |Франция има ново правителство
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.