Ефективна комуникация в разделено общество – интервю с Патрик Шобер, основател и управляващ партньор на PR агенцията PRAM Consulting

Creative Bulgaria 2024
Обновена 12:11ч., 24.07.2024
„Мисля, че нашите държави – Чехия и България, са изключително засегнати от руските кампании за дезинформация. И това не е само на правителствено ниво. Дори PR-ите, които работим за бизнеса, трябва да сме подготвени за дезинформационните кампании, които могат да засегнат също и наши клиенти. Трябва ясно да обясним на медиите и обществото какви са рисковете и зад какви ценности стоим.
Търсете „Creative Bulgaria 2024“ в:
- разпространителската мрежа
- платформата за дигитално четене ZinZin
- manager.bg/списание
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.