Съдът на ЕС разреши луксозни марки да забраняват онлайн продажбата на техни продукти

Съдът на ЕС разреши луксозни марки да забраняват онлайн продажбата на техни продукти

Луксозните марки могат да забранят продажбата на продуктите си в онлайн платформи като Амазон (Amazon), за да запазят духа на ексклузивността си, реши днес Съдът на ЕС.

Най-висшият европейски съд се произнесе по конкретен казус - иск на германската луксозна козметична компания Коти (Coty), която не желаеа стоките й да бъдат продавани от неоторизирани дигитални платформи, предадоха международните осведомителни агенции.

Усилията на Коти да ограничи дистрибуцията на продуктите си отговарят на стремежа да се съхрани луксозният имидж на стоките на компанията, реши Съда на ЕС като допълва в мотивите си, че не намира Коти да прехвърля границите на необходимото. Козметичният бранд подаде иск за забрана на дистрибутор да продава продуктите на компанията в германското подразделение на Амазон (Amazon.de).

Асоциацията на компютърната и комуникационната индустрия коментира, че решението е "лоша новина за потребителите, които ще се сблъскат с по-малък избор и по-слаба конкуренция, когато искат да пазаруват онлайн"

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Времето: Слънчево с температури до 21 градуса
Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата