Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|CloudCart получи финансиране от фонда за рисков капитал New Vision3
Иновативният български софтуер за електронна търговия CloudCart и фондът за рисков капитал New Vision 3, с основен инвеститор Фонд на фондовете, сключиха една от най-големите инвестиционни сделки в сферата на електронната търговия в България в последните години. Привличането на инвестицията и сделката, осъществена миналия месец, стават след интерес от множество частни международни инвеститори за покупка и/или инвестиция в CloudCart, няколкото спечелени награди от самата компания, включително и позиционирането на платформата в Топ 3 на електронната търговия според американската топ новинарска медия Newsweek и статистическия порта Statista.
CloudCart е създадена като компания и регистрирана търговска марка в средата на 2016 г. от Николай Илиев и Петър Илиев, с офиси, както в България (София), така и в САЩ (Бевърли Хилс, Калифорния). Компанията е сред първите, които получават финансиране от новия фонд за стартъп инвестиции NV3. Съответно, NV3 придобива миноритарни дялове в компанията.
“Ще използваме тази първоначална инвестиция по възможно най-стратегически начин - а именно за отварянето на нови пазари и нови възможности пред CloudCart в Европа като ще дефинираме и затвърждаваме позицията си на топ избор в сферата на електронната търговия в България и региона.", коментира изпълнителният директор на КлаудКарт АД - г-н Николай Илиев.
Досега, благодарение на позитивни отзиви от потребители, CloudCart натрупва над 2000+ платени търговци, опериращи в близо 100 страни по целия свят. Те, от своя страна, продават на крайни клиенти в близо 200 страни по света, с което CloudCart реално прави заявка за глобална експанзия. От пускането си на пазара преди близо 4 години, повече от 30 000 търговци са тествали платформата, като голяма част от тях и в момента я използват напълно безвъзмездно с помощта на безплатния план за стартиране CloudCart StartUp. За последните няколко години, търговците в CloudCart са постигнали впечатляващите над 35 млн. уникални потребители, които са посетили и пазарували в магазини, създадени на платформата. Това е довело до генерирането на повече от 3 млн. поръчки, което представлява общ оборот от над 130 млн. лв за търговците, използващи CloudCart.
CloudCart бе и сред най-бързо реагиралите в помощ на малкия и средния бизнес по време на извънредното положение, като само за седмици създаде решение, с което осигури възможност на изправените пред опасност от затваряне над 1200 фирми да трансформират дейността си онлайн като доставят продукта си до хората отдалечено и безопасно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.