Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Парите също са ресурс за споделяне
И в бъдеще българите ще продължават да задлъжняват най-много за стоки за бита, автомобили и т.н. Но новите длъжници преобладаващо вече ще са от поколението Милениум, сподели Райна Миткова-Тодорова, управител на „ЕОС Матрикс“ по време на първия банково-финансов форум на сп. „Мениджър“, който се провежда в столичния хотел ИнтерКонтинентал. 80% от това поколение смятат, че е хубаво да се спестява, но само 20% го правят. 27% смятат, че биха използвали дигитална банка без клонове, а 41% от тях предпочитат комуникация по електронен път, сподели още тя Милениълите вече са и средностатистическият длъжник в България разкри Райна Миткова-Тодорова. По профил, това е мъж, под 30 години, със средно и висше образование.
Милениълите имат най-малкия разполагаем доход , което донякъде е обяснимо с младата им възраст, но в същото време, по обективни данни това поколение е най-бедното от 136 години насам, отбеляза Ивайло Иванов, финтех експерт и изпълнителен директор на iuvo. В същото време понастоящем имаме достъп до невиждани до момента в историята на човечеството блага. " Брансън казва, че сме достигнали до етап на собствеността, който е пределен и оттук нататък икономиката на споделянето е алтернативен модел. Затова и хората виждат все по-голяма нужда от платформи за споделяне на различни ресурси", коментира той. Парите също са ресурс, който вбъдеще ще става все по-ограничен и затова трябва да се разходват правилно и по възможност да бъдат споделяни, например, чрез споделено финансиране на проект, смята експертът. Споделяне на паричния ресурс и неговото трансфериране към възможно най-ниски цени, според него са една от тенденциите за развитието и бъдещето на финансовия сектор.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |Годишната инфлация у нас над средната за ЕС и еврозоната
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.