Генералният секретар на НАТО: Светът е в най-опасното си положение за последните 30 години

Генералният секретар на НАТО Йенс Столтенберг предупреди, че светът е в най-опасната си позиция от едно поколение насам. Той посочи редица заплахи, които в момента изплуват по глобуса едновременно – включващи Северна Корея, терористите и все по-настъпателна Русия, които правят света по-опасен, пише The Independent, цитиран от Фокус.
„Нещата са все по-непредсказуеми и сложни, защото имаме толкова много предизвикателства едновременно“, заяви Столтенберг. „Имаме разпространяване на оръжия за масово поразяване в Северна Корея, имаме терористи, нестабилност, имаме все по-настъпателна Русия. Това е един по-опасен свят“, добави той.
Генералният секретар посочи, че никога през цялата му 30-годишна политическа кариера не е бил свидетел на подобно развитие на ситуацията.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Вторият кръг от преговорите между САЩ и Иран на 19 април може да се проведе в Рим
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Плевнелиев: Нямам амбиции да бъда отново президент
България |Китай привлича други държави и Мао Цзедун в борбата срещу митата на САЩ
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |Зеленски призова Тръмп да дойде в Украйна, за да види щетите, причинени от Русия
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.