Модното шоу на Victoria's Secret слиза от телевизионния екран
Годишното модно шоу на американския бранд бельо Victoria’s Secret спира излъчването си и вече няма да бъде показвано в ТВ ефира - близо две десетилетия след като стартира. Това обяви компанията собственик L Brands, която посочи, че разглежда със "свеж поглед" всеки аспект на своя бизнес през последните няколко месеца. Главният изпълнителен директор на L Brands Лесли Уекснър коментира, че брандът "трябва да еволюира и да се промени, за да расте".
"Имайки предвид това, ние решихме да преосмислим традиционното модно шоу на Victoria’s Secret", написа той. "Продължавайки напред, не вярваме, че телевизиоята е подходяща", каза още той. По думите му компанията ще разработи нов вид събитие върху различни платформи в бъдеще.
Шоуто на Victoria’s Secret - най-голямата компания за бельо в САЩ, започва излъчването си през 2001 г. Събитието привлече милиони зрители през годините, които наблюдаваха супермоделите звезди на бранда. Отличаваше се като пищен спектакъл с участието на известни музикални поп изпълнители (Тейлър Суифт, Спайс Гърлс, Лейди Гага), със специално изработени костюми, съчетани с разходка по модния подиум на високи токове, както и с традиционния за събитието всяка година сутиен от диаманти. В същото време част от публиката критикува политиката на бранда да показва модели с твърде слабо телосложение или "твърде съвършени жени".
В последните 5 години аудиторията на шоуто, което бе излъчвано от каналите ABC и CBS, обаче намаля - с приблизително 2/3. През миналата година шоуто беше гледано от 3,3 млн. зрители, а през 2013 - от 9,7 млн., посочва "Ню Йорк Таймс".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.