Най-екстремното интервю за работа
В необичайна HR кампания с доста тежки елементи, американският бранд облекло за планински преходи Columbia Sportswear организира интервюта с кандидати за поста "директор издръжливост" на планински върхове.
От компанията изпитаха желаещи да заемат позицията, като ги призоваха да се качат на заснежен връх с височина над 2400 м. Но това не беше всичко. Там ги чакаше лош интервюиращ с критично отношение. Всичко това е заснето във видеоклип, представен в YouTube, разказва Adweek.
Действието се развива първо в хижа Тимбърлайн и после в екстремна планинска местност край Портланд, Орегон. Това е само едно от няколко изпитания, на които от компанията ще подложат интервюираните кандидати. Тя ще ги изпита и на няколко други места по света, обещавайки че ако накрая си спечелят работата, ще могат в продължение на 9 месеца да обикалят по света, тествайки нейни продукти. Това ще се случи "в някои от най-бруталните условия, които може да създаде Майката природа".
Заплатата за 9-те месеца е 39 000 долара и включва социални придобивки. Кандидатите ще споделят приключенията си в социалните мрежи, помагайки на бранда да се рекламира.
Това не е първият път, в който Columbia прави нещо подобно. През 2015 г. за такава работа двама "директори издръжливост" пътуваха по света повече от 6 месеца, посещавайки места като Чили, Уганда, Еквадор. Но процесът на интервюиране за работата е бил значително по-лек.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.