4 неща, които трябва да знаете, за да сте успешни в TikTok

4 неща, които трябва да знаете, за да сте успешни в TikTok

Кратките видеоклипове на TikTok са най-добрият начин (докато не се появи нещо друго) за бизнеса да представят своята марка и да общуват с потребителите – особено тези от поколението на милениялите и на поколението Z. Вземете например Duolingo. Профилът на платформата за изучаване на езици стартира към края на 2021 г., когато много от нейните видеоклипове, които обикновено включват палавата зелена сова, талисманът на компанията, станаха вирусни. Сега 3,5 милиона потребители на TikTok следват акаунта на Duolingo. Но за да подражавате на този успех, ще ви трябват някои стратегии отвъд буйните талисмани, така че събрахме съвети от маркетинг експерти на TikTok, за да ви помогнем да привлечете по-млади погледи към вашата марка, пишат Брит Морс, Кристофър Р. Дънкан в статия за Inc.com.

Бъдете автентични 

"Изхвърлете своя брандбук", съветва Евън Хоровиц, главен изпълнителен директор на Movers+Shakers. Маркетинговата фирма казва на клиенти като E.l.f Cosmetics и Neutrogena, че това, което работи в Instagram, няма да се представи толкова добре в TikTok. 

Хоровиц отбелязва, че потребителите на TikTok предпочитат видеоклипове с ниска производствена стойност и всичко, което се усеща като твърде рекламна програма няма да се представи добре. Всъщност, добавя той, потребителите на TikTok искат да се чувстват като човек от вашата марка. "Винаги препоръчваме да използвате първо лице единствено число в надписите", казва още Евън Хоровиц. 

Следвайте тенденциите

Джонатан Чанти, главен директор по растежа на маркетинговата агенция Viral Nation Group, съветва да прескочите ежедневните тенденции, които са представени на страницата "Discover" ("Открийте") на TikTok. Там можете да настроите кои теми, видео саундтраци и формати за редактиране привличат вниманието на потребителите. 

Тествайте кое работи най-добре за вашата аудитория и не се страхувайте да експериментирате. Записите, които са включени във видеоклипове от 10 000-500 000 гледания, имат най-добрия шанс да увеличат успеха на вашите TikTok постове, съветва JT Barnett, основател и главен изпълнителен директор на TikTok маркетингова агенция StrategyX. 

Общувайте

Коментарите в TikTok са чудесен начин да видите как клиентите се чувстват по отношение на вашата марка. Прикачването на коментари в горната част на публикациите е чудесен начин да покажете автентични отзиви и въпроси, казва Джонатан Чанти, главен директор по растежа на маркетинговата агенция Viral Nation Group. 

И съветва Евън Хоровиц, главен изпълнителен директор на Movers+Shakers, съветва да коментирате актуални публикации, за да привлечете трафик и последователи. 

Движете се бързо

Малките фирми могат да получат предимство в платформата, като публикуват по-бързо от по-големите марки, които се нуждаят от одобрение, преди да споделят, отбелязва Алесандро Боглиари, съосновател и главен изпълнителен директор на Influencer Marketing Factory. 

Публикуването три до четири пъти на ден, когато започвате, може да ви помогне да намерите основната си демографска група – и да съберете достатъчно данни, за да бъдат полезни аналитичните инструменти, казва Брет Мирман, творчески директор в маркетинговата фирма Go Ventures. Той добавя, че трябва да проверите своите анализи, за да видите кое работи най-добре, но определени дни (вторник, четвъртък и петък) и часове от деня (6 до 10 сутринта, и от 7 до 22 часа) в момента са оптимални за публикуване. 

Източник: Брит Морс и Кристофър Р. Дънкан за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ