Защо Twitter и Snapchat трябва да се страхуват от TikTok

Защо Twitter и Snapchat трябва да се страхуват от TikTok

Няма съмнение, че през последните години в света на социалните мрежи TikTok беше поставен на подиума, малко по малко изяждаше пътя на най-популярните приложения, за да се превърне в мястото, където всеки иска да бъде, включително рекламодателите.

Откакто китайската компания ByteDance стартира TikTok през 2016 г., тази социална мрежа не спира да се разраства, не само сред най-младите потребители, но и достига всички възрасти. Но не само за лична употреба, все повече компании създават видеоклипове, за да се рекламират чрез това приложение.

Видяхме как мачът от Ла Лига между "Реал Сосиедад" и "Реал Бетис" ще се предлага на живо от приложението за първи път. Всеки знае, че фокусът на голяма част от обществото е върху TikTok и че да се появиш в приложението означава да се появиш пред милиони хора.

За втора поредна година TikTok е най-тегленото мобилно приложение в света. Но това не се изразява в броя на активните потребители, които има, тъй като в този аспект и отнасяйки се само до социалните мрежи, то попада на петата стъпка от най-използваните приложения, но все още превъзхожда Twitter и Snapchat и в двете отношения, пише eleconomista.es

И това е, че в момента TikTok изяде пая и на двете приложения, а най-новите данни, които току-що бяха известени, го правят още по-очевидно. Според Ройтерс, през 2022 г. TikTok ще има огромен ръст по отношение на приходите си от реклама, които се приближават до 11 милиарда долара.

Приходите от реклама за тази година от Twitter и Snapchat са съответно 5,58 милиарда долара и 4,68 милиарда долара. Комбинацията от приходите на двете компании обаче няма да достигне това, което китайската компания ще генерира сама.

Интересното е, че около половината от тези рекламни приходи ще идват от американски компании въпреки противоречията, генерирани около регулирането на трафика на данни от Съединените щати към Китай.

Въпреки че Twitter и Snapchat са компании, чиито потребители са лоялни към приложенията, те ще трябва да бъдат нащрек и да търсят нови инструменти и функции, които са по-адаптирани към най-популярните формати днес, ако не искат да бъдат потъпкани от други социални мрежи като TikTok. 

Източник: eleconomista.es

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ