Защо Twitter и Snapchat трябва да се страхуват от TikTok
Няма съмнение, че през последните години в света на социалните мрежи TikTok беше поставен на подиума, малко по малко изяждаше пътя на най-популярните приложения, за да се превърне в мястото, където всеки иска да бъде, включително рекламодателите.
Откакто китайската компания ByteDance стартира TikTok през 2016 г., тази социална мрежа не спира да се разраства, не само сред най-младите потребители, но и достига всички възрасти. Но не само за лична употреба, все повече компании създават видеоклипове, за да се рекламират чрез това приложение.
Видяхме как мачът от Ла Лига между "Реал Сосиедад" и "Реал Бетис" ще се предлага на живо от приложението за първи път. Всеки знае, че фокусът на голяма част от обществото е върху TikTok и че да се появиш в приложението означава да се появиш пред милиони хора.
За втора поредна година TikTok е най-тегленото мобилно приложение в света. Но това не се изразява в броя на активните потребители, които има, тъй като в този аспект и отнасяйки се само до социалните мрежи, то попада на петата стъпка от най-използваните приложения, но все още превъзхожда Twitter и Snapchat и в двете отношения, пише eleconomista.es.
И това е, че в момента TikTok изяде пая и на двете приложения, а най-новите данни, които току-що бяха известени, го правят още по-очевидно. Според Ройтерс, през 2022 г. TikTok ще има огромен ръст по отношение на приходите си от реклама, които се приближават до 11 милиарда долара.
Приходите от реклама за тази година от Twitter и Snapchat са съответно 5,58 милиарда долара и 4,68 милиарда долара. Комбинацията от приходите на двете компании обаче няма да достигне това, което китайската компания ще генерира сама.
Интересното е, че около половината от тези рекламни приходи ще идват от американски компании въпреки противоречията, генерирани около регулирането на трафика на данни от Съединените щати към Китай.
Въпреки че Twitter и Snapchat са компании, чиито потребители са лоялни към приложенията, те ще трябва да бъдат нащрек и да търсят нови инструменти и функции, които са по-адаптирани към най-популярните формати днес, ако не искат да бъдат потъпкани от други социални мрежи като TikTok.
Източник: eleconomista.es
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цените на петрола се понижиха, след като Тръмп намали митата срещу Китай
Енергетика |ООН осъди за 33-та поредна година американското ембарго срещу Куба
Свят |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |Времето: Слънчево, но със сутрешни мъгли
България |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Времето: Слънчево, но със сутрешни мъгли
България |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.