Знанието като актив – интервю с Атанас Киряков, президент на Graphwise

Доколко огромният брой решения за въвеждане на AI във всякакви сфери в момента са реално ефективни и доколко става въпрос за маркетинг и необмислени продукти?
Огромната част от тези опити не са успешни. Знам няколко клиента, които имат добри пилотни проекти. Познавам обаче и много проекти, които са стигнали доникъде, не са преминали пътя между желанието за опит и реалното внедряване. Така че голямата част не са успешни.
Тогава трябва ли да продължаваме да опитваме?
Абсолютно, няма алтернатива. Просто трябва да го правим по малко по-умен начин. Tова, което много често хората опитват първоначално, се съдържа в нагласата, че изкуственият интелект може да им реши вътрешните организационни проблеми.
А кой е най-големият риск пред света и пред България според вас в момента?
Най-големият риск е популизмът. Много лесно може да доведе до войни, защото създава лоши метастази в цялото общество. Наблюдаваме го в момента.
Търсете списание "Мениджър":
в разпространителската мрежа в цялата страна;
на ZinZin.bg.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.