Ако искаш да си добър мениджър … млъкни!
Мениджърите са хора, от които очакваме отговори. В крайна сметка те носят отговорността за решенията, те плащат и най-високата цена за представянето на екипа. Може би затова и много от мениджърите, които срещам в консултантската си практика, имат усещането, че от тях се очаква да говорят повече от всички други.
В съзнанието ми изплува споменът за Андреас, управител на операциите на голяма технологична компания на испанския и португалския пазар. Той беше част от група европейски мениджъри на национални офиси, с които работехме за подобряване на доверието в екипите им.
Като част от проекта използвахме специално разработен инструмент, с който измервахме нивата на доверие, което служителите имаха в лидерите си. Резултатите на Андреас бяха над средните, с едно изключение. На всички въпроси, свързани със слушането, екипът му беше дал почти единодушно най-ниската оценка. Хората на Андреас смятаха, че той не изслушва другите, не се интересува от тяхното мнение, и не ги пита за съвет. Може ли слушането да се окаже вълшебната пръчица за промяна в организацията ще научите от брой 10/22 на списание "Мениджър"
Търсете „Мениджър” в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.