Алианц България стартира нова социална инициатива в партньорство с фондация „Заслушай се“
Алианц България стартира нова социална инициатива в подкрепа на глухата общност. Тя включва достъп за всички глухи клиенти на компанията до информационни материали и жестов превод в реално време. На сайта на Алианц България е на разположение дигитална платформа, чрез която всеки може да бъде обслужен на жестов език. При посещение в офис глухият клиент лесно може да се свърже през смарт телефона си с жестов преводач. Обезпечаването на превода от и на български жестов език се осигурява от фондация „Заслушай се“.
Политиката за корпоративна социална отговорност на Алианц България се фокусира върху каузи, които подкрепят общности в неравностойно положение, отбелязват от компанията. „Нашата по-голяма цел е обществеността да обърне внимание на предизвикателствата, пред които са изправени хората от тази общност, да привлечем и други съмишленици и повече компании да ни последват. Благодарим за активната подкрепа на нашите партньори в този проект „Заслушай се““, допълват от Алианц България.
Инициативата предвижда и обучение на служителите в компанията, така че при работата с клиенти да имат нужните знания и умения за пълноценно съдействие на глухите хора.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.