Алианц България стартира нова социална инициатива в партньорство с фондация „Заслушай се“

Алианц България стартира нова социална инициатива в партньорство с фондация „Заслушай се“

Алианц България стартира нова социална инициатива в подкрепа на глухата общност. Тя включва достъп за всички глухи клиенти на компанията до информационни материали и жестов превод в реално време. На сайта на Алианц България е на разположение дигитална платформа, чрез която всеки може да бъде обслужен на жестов език. При посещение в офис глухият клиент лесно може да се свърже през смарт телефона си с жестов преводач. Обезпечаването на превода от и на български жестов език се осигурява от фондация „Заслушай се“.

Политиката за корпоративна социална отговорност на Алианц България се фокусира върху каузи, които подкрепят общности в неравностойно положение, отбелязват от компанията. „Нашата по-голяма цел е обществеността да обърне внимание на предизвикателствата, пред които са изправени хората от тази общност, да привлечем и други съмишленици и повече компании да ни последват. Благодарим за активната подкрепа на нашите партньори в този проект „Заслушай се““, допълват от Алианц България.

Инициативата предвижда и обучение на служителите в компанията, така че при работата с клиенти да имат нужните знания и умения за пълноценно съдействие на глухите хора. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените
Тактики за справяне с пасивно-агресивни хора