Конкурс за детска рисунка под мотото „Безопасност и мобилност за всички”

Конкурс за детска рисунка под мотото „Безопасност и мобилност за всички”

Renault България стартира конкурс за детска рисунка под мотото „Безопасност и мобилност за всички”. Конкурсът е част от стратегията на Renault да участва и подкрепя ранното обучение по пътна безопасност, опазване на околната среда и грижата за нея и има за цел да мотивира децата да използват обучителни приложения по важните теми за таблет на български език.

В конкурса могат да се включат всички ученици от първи до пети клас, разделени в две възрастови групи. Най-малките (I-ви и II-ри клас) рисуват на тема „Как пътувам до училище”, а по-големите от III-ти и IV-ти клас участват с рисунки на тема „Как ще се придвижваме след 100 години”.

Целта е учителите да използват създадените помагала за обучение на  учениците още от ранна възраст в отговорно отношение към околната среда и правилата за безопасност на движението. Чрез интересни игри децата се научават да се чувстват сигурни на пътя като пълноправни участници в движението.

Отбор от три деца подготвя рисунките по зададените теми и ги изпраща в срок до 30 април 2017 г. На следващия етап представително жури ще избере три отбора победители, които ще бъдат наградени на специално организирана церемония в Детски научен център „Музейко”.

Повече информация ще откриете на уебсайта на програмата  https://safetyforall-bg.com/, където могат да бъдат свалени и приложенията. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие