"Спаси София" пусна наръчник за подаване на сигнали от недоволни столичани
Една от най-активните и реално работещи неправителствени организации за промяна на столицата ни към по-добро място за живот - "Спаси София", създаде и пусна "Наръчник на активния гражданин". В него са събрани контакти на различни институции, отговарящи за разрешаване на различни проблеми, с които, под една или друга форма се сблъсква всеки, живеещ в София . Често гражданите не са съвсем наясно коя точно институция е отговорна за даден сигнал. Така например за неправилно паркиране отговарят цели 4 институции и ако не се свържете с правилната, може да изгубите немалко време в търсене на компетентния орган, коментират от "Спаси София". От организацията споделят още, че всеки месец получават над 200 сигнала за различни нередности, идеи и предложения, често илюстрирани със снимков или видео материал, което е още една причина за създаването на новия наръчник. Чрез този инструмент ще можете да насочите сигнала си към правилната институция и да изискате разрешаването на проблема докрай, казват от "Спаси София" и съветват: "Докато съответните местни органи нямат интерес да им създаваме работа, то ние ви призоваваме да ги търсите и да изисквате действия и решения от тях. Защото единствено граждани и институции заедно ще можем да подобрим града си."
Можете веднага да се възползвате от него тук
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.