Започва кандидатстването за осмото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“

Започва кандидатстването за осмото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“

Започва кандидатстването за осмото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“

За осма поредна година Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) дава начало на записването за участие в една от най-успешните си инициативи – Лидерска академия „Успяваме в България“. Благодарение на компаниите членове на Съвета, обученията са напълно безплатни и изцяло насочени към дами - мениджъри на средно ниво и собственици на малък и среден бизнес, които искат да надградят своите умения, предприемачески дух и практики в бизнеса.

„Щастливи сме да обявим старта на нашата емблематична инициатива, която в продължение на осем години не спира да насърчава професионалното развитие на жените в малкия и среден бизнес и израстването им в мениджърски позиции. Без съмнение Лидерска академия „Успяваме в България“ е едно незабравимо преживяване за личността. Обръщам се към всички дами, които са силно мотивирани да се развиват, както в професионален, така и в личен план, да не се колебаят да участват. Защото силно вярваме, че човек се учи, докато е жив. И ви уверявам, че Академията ще бъде много полезна за тях, но и ще им донесе много приятни моменти и вълнения“ – сподели д‑р инж. Боряна Манолова, председател на УС на Съвета на жените в бизнеса в България и главен изпълнителен директор на Siemens за България и Северна Македония

По традиция обучителната лидерска програма за жени е в шест модула, които се провеждат през цялата година под формата на еднодневни семинари. Съобразно настоящата ситуация, и тази година курсовете ще се провеждат в хибридна форма на обучение – присъствено и/или онлайн. Фокусът на Академията и широкият спектър от теми, които тя обхваща, ще бъдат съобразени с новата действителност и предизвикателствата, пред които е изправен бизнесът към настоящия момент.

Новият випуск от 40 участнички ще бъде воден от професионалисти в компании членове на Съвета, разработили и различните модули на програмата, сред които „Емоционална интелигентност“, „Бизнес моделът ТИ“, „Въздействащи презентации в онлайн среда“, „Умения за отстояване и влияние“, „Даване и получаване на обратна връзка” и други. Всички дами, които имат желание да развиват лидерския си потенциал, ще имат възможност да опознаят своите силни и слаби страни, да участват в нови предизвикателства и да научат съвременни практики, свързани с личностното и лидерско развитие, както и да получат практични насоки и съвети, които ще им бъдат от полза в бизнес ежедневието или в личен план.

Всички желаещи могат да кандидатстват за участие в програмата, като изпратят автобиография и мотивационно писмо на office@womeninbusiness.bg до 4 октомври 2021 г.

[[{"fid":"380214","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1416,"width":2128,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

На снимката: Председателят на УС на Съвета на жените в бизнеса в България  Боряна Манолова и кметът на София Йорданка Фандъкова 

Лидерската академия „Успяваме в България“ стартира през 2014 г. и се организира и финансира от компании от Съвета на жените в бизнеса в България. Тя се реализира в изпълнение на един от основните приоритети на Съвета – да насърчава професионалното развитие на жените в бизнеса, осигурявайки им възможности за качествено обучение, надграждащо техните професионални компетенции. Всички обучения в рамките на програмата са безплатни и всяка година в нея участват над 40 активни млади дами, избрани след трудна селекция от над 100 кандидати, желаещи да почерпят опит директно от едни от най-успешните бизнес професионалисти в България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ