Илияна Йотова: Евросредствата за възстановяване от кризата трябва да създават работни места

Предвидените средства от ЕС за възстановяване от кризата, породена от COVID-19, трябва да създават растеж и работни места, да се разпределят справедливо и разумно. Сами по себе си те не са панацея. Тази позиция изрази вицепрезидентът Илияна Йотова на традиционна среща на Френско-българската търговска и индустриална камара по повод началото на новия бизнес сезон.
"Европа, а и светът се оказаха неподготвени за мащабите на такава криза. Повече от всякога се нуждаем от преосмисляне на националните икономики, на икономическите връзки вътре в ЕС, на икономическите и търговските ни взаимоотношения с партньорите от целия свят. Трябва да запазим индустрията си, да развиваме собствено производство, да се развива пазарът на труда", посочи вицепрезидентът.
Илияна Йотова оцени високо активната дейност на Френско-българската търговска и индустриална камара, която обединява над 240 френски, български и международни компании. Неотдавна камарата, съвместно с Българската агенция за инвестиции и още 15 двустранни камари, започна кампания за представяне на България като добра дестинация за бизнес в световен мащаб.
"Френско-българската търговска и индустриална камара и нашите партньори могат да помогнат за определянето на националните програми за възстановяване на икономиката, за да бъдат успешно защитени пред Брюксел", посочи още вицепрезидентът.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.