8 начина брандът ви да влезе в новините - Част 1
Разсейващи фактори. Вероятно мнозина от нас имат проблем с тях. Журналистите не са изключение. Именно затова работата на пиарите може да е още по-предизвикателна. Докато обмисляте как да привлечете медийния интерес към себе си, може да има няколко елемента, на които да обърнете внимание, преди да влезете в новините. Ето някои от тях.
Обновете уебсайта си
Ако искате да правите промени в уебсайта си, е добре да бъдат осъществени преди контакта с репортерите. Защо? Защото едно от първите неща, които те може да искат да видят, е именно уебсайтът. А вие със сигурност искате той да изглежда добре, затова се погрижете за него.
Изградете взаимоотношения
Тази тема изниква често, докато клиентите опитват да разберат какво да правят по различен начин, така че да изпъкнат в очите на репортера. Да установите контакт с него сега, преди действително да имате нужда от него, може ви направи по-разпознаваеми. Започнете със списък в журналисти, с които потенциално бихте се свързали. Последвайте ги онлайн, взаимодействайте си с тях, споделяйте публикациите им, за да ви забележат.
Бъдете активни в социалните медии
Активни ли сте в този тип платформи? Уверете се, че:
- Имате акаунт в поне една или две платформи, в които прекарват време и репортерите, до които искате да достигнете;
- Споделяте и ангажирате постоянно хората в тези платформи.
Това не означава да имате акаунти навсякъде. Ако го направите, рискувате да се случи точно обратното и да станете досадни.
Създайте страница за журналисти
Има ли уебсайтът ви специална уебстраница за обявление за медиите? Тя е посветена на всички прес материали, свързани с бранда. Ако имате дигитален прескит, именно там трябва да го публикувате. Ако имате пресрелийзи, тяхното място също е там. Ако вече имате появи в медиите, те също трябва да са включени в този раздел,
Мишел Гарет за Entrepreneur.com
Очаквайте продължение!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.