9 нови конкурсни категории в 8-то издание на BAPRA Bright Awards

9 нови конкурсни категории в 8-то издание на BAPRA Bright Awards

9 нови категории ще бъдат включени в тазгодишното и осмо поред издание на ежегодния ПР конкурс BAPRA Bright Awards.

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) започна набирането на кандидатури за участие. Заявки ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2017/ до 24 март 2017 г., включително. Могат да кандидатстват кампании, осъществени в периода февруари 2016 г. – края на февруари 2017 г. Председател на журито за 2017 г. е Ричард Хоутън – експрезидент на ICCO, собственик на марката Agency doctor понастоящем.

9-те допълнителни категории са: „Дебют на годината – кампания за нов продукт или услуга“; „Корпоративен ПР“; „Кампания за изграждане на работодателска марка“; „Кризисен ПР“; „Кампания за вътрешни комуникации“; „Дигитална кампания“; „Кампания Public Affairs“; „Маркетинг, свързан с кауза“.

За първи път в специална категория „Студентски проект“, студентите ще имат уникалната възможност напълно безплатно да се състезават за отличие, като разработят проект на тема „Иновативни похвати за комуникация с поколението millennials“. Това е и единствената категория, оценявана от жури от водещи български професионалисти в сферата на масовите комуникации и медиите.

Разширихме значително категориите с цел проекти от всякакъв мащаб и характер да намерят своето място в конкурса – споделя Катя Димитрова, Председател на БАПРА за периода 2016-2018 година – Няма значение дали един проект е нишов или с голям обхват, дали публиката му е 50 или 500 000, стига да има светла идея и измерими резултати“

Кандидатурите трябва да се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.

Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на www.bapra.bg/2017/.

Сп. „Мениджър“ е медиен партньор на конкурса.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ