БАПРА създаде своя етична комисия

БАПРА създаде своя етична комисия

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) създаде Етична комисия (ЕК). Нейната основната цел ще бъде да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, да следи за спазване на правилата на професионалното поведение в областта на комуникациите, лоялна конкуренция и защита на интересите на клиентите и обществото като цяло.

Съставът е тричленен и в него влизат Любомир Аламанов от SiteMedia Consultancy, определен за председател на комисията, Максим Бехар основател на M3 CommunicБългарската асоциация на ПР агенциите създаде Етична комисияations и Николай Неделчев, Publicis Group. За резервни членове бяха избрани Светлана Савова, V+O Communications и Диана Пазаитова, Fama Consulting.  Новата комисия беше учредена на проведено Общо събрание на БАПРА, което прие и правилата за работата ѝ.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Мъск: Време е да пенсионираме МКС и да се съсредоточим върху Марс
Чуйте какво имат да кажат вашите клиенти