БАПРА създаде своя етична комисия

БАПРА създаде своя етична комисия

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) създаде Етична комисия (ЕК). Нейната основната цел ще бъде да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, да следи за спазване на правилата на професионалното поведение в областта на комуникациите, лоялна конкуренция и защита на интересите на клиентите и обществото като цяло.

Съставът е тричленен и в него влизат Любомир Аламанов от SiteMedia Consultancy, определен за председател на комисията, Максим Бехар основател на M3 CommunicБългарската асоциация на ПР агенциите създаде Етична комисияations и Николай Неделчев, Publicis Group. За резервни членове бяха избрани Светлана Савова, V+O Communications и Диана Пазаитова, Fama Consulting.  Новата комисия беше учредена на проведено Общо събрание на БАПРА, което прие и правилата за работата ѝ.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Хиляди часове труд и 70 тона кеш: как еврото сменя лева в магазините?
Бившият бразилски президент Болсонаро ще прекара 27 години в килия със самостоятелна баня
Тръмп изпраща свои представители в Москва и Киев, отказа се от крайния срок за мирния план
CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната
Бизнес перспективи: Накъде се е насочил криптопазарът?