БАПРА създаде своя етична комисия

БАПРА създаде своя етична комисия

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) създаде Етична комисия (ЕК). Нейната основната цел ще бъде да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, да следи за спазване на правилата на професионалното поведение в областта на комуникациите, лоялна конкуренция и защита на интересите на клиентите и обществото като цяло.

Съставът е тричленен и в него влизат Любомир Аламанов от SiteMedia Consultancy, определен за председател на комисията, Максим Бехар основател на M3 CommunicБългарската асоциация на ПР агенциите създаде Етична комисияations и Николай Неделчев, Publicis Group. За резервни членове бяха избрани Светлана Савова, V+O Communications и Диана Пазаитова, Fama Consulting.  Новата комисия беше учредена на проведено Общо събрание на БАПРА, което прие и правилата за работата ѝ.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
25 града в Иран са забранили разхождането на кучета и дори превозването им в автомобили
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Защо гърците купуват предимно стари жилища?
The Guardian: Кабул може да бъде първият град, който ще остане без вода до 2030 г.