БАПРА създаде своя етична комисия
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) създаде Етична комисия (ЕК). Нейната основната цел ще бъде да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, да следи за спазване на правилата на професионалното поведение в областта на комуникациите, лоялна конкуренция и защита на интересите на клиентите и обществото като цяло.
Съставът е тричленен и в него влизат Любомир Аламанов от SiteMedia Consultancy, определен за председател на комисията, Максим Бехар основател на M3 CommunicБългарската асоциация на ПР агенциите създаде Етична комисияations и Николай Неделчев, Publicis Group. За резервни членове бяха избрани Светлана Савова, V+O Communications и Диана Пазаитова, Fama Consulting. Новата комисия беше учредена на проведено Общо събрание на БАПРА, което прие и правилата за работата ѝ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.