IAB Digital Day събира водещи европейски и местни експерти в разговор за бъдещето на дигиталната индустрия

IAB Digital Day събира водещи европейски и местни експерти в разговор за бъдещето на дигиталната индустрия

Десето издание на единственото специализирано събитие за дигитален маркетинг в България, организирано от IAB България ще се проведе на 8 октомври. Форумът, под надслов „An eye - opening year” ще е в нов хибриден формат, който съчетава традиционно събитие с възможност за среща наживо и онлайн участие.

Разнообразната програма на IAB Digital Day ще засегне всички актуални спектри на дигиталната екоситема в контекста на една от най-предизвикателните години в икономически и социален аспект. Филип Бежнички, дигитален стратегически директор на Havas Group ще говори за края на капитализма какъвто го познаваме и ще провокира аудиторията с въпроса „Време ли е брандовете да свалят маските?“.

В поредица от панелни дискусии и блиц формати представители на дигиталната индустрия ще дискутират въпроси, които всеки, който се занима с дигитален маркетинг си задава: „Трябва ли брандовете брандовете трябва да спрат да говорят, за да отговорят на предизвизвикателствата на средата?“ „Дали да инвестираме в собствен дигитален маркетинг екип или да разчитаме на услугите на специализирана агенция?“ „Какво е мястото на подкастите в дигиталната екосистема?“

 Експертът по инсайт и иновации в рекламата -  Даниел Кнап, от IAB Европа,  ще представи последните последните тенденции в дигиталната реклама и сигналите за възстановяване в пост пандемичната обстановка.

Темата за необходимостта от нова метрика на нашия пазар ще бъде дискутирана от широк кръг утвърдени български експерти от различни сфери на дигиталната индустрия. В рамките на форума ще бъде представен проект за критерии, които е нужно да покрие тя, разработени от работната група за „Метрики и стандарти“ на IAB България.

В рамките на IAB Digital Day 2020 ще се представи и новото решение Schrems II, с което се отменя Privacy shield трансфера на данни между ЕС и САЩ и отражението му върху дигиталния бизнес у нас. Фокус на събитието ще бъдат и примери, свързани с инфлуенсър маркетинг и развитие на бранд профили и създаване на бранд съдържание в Tik Tok.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул 
На днешната дата, 18 май. Международен ден на музеите