Нова дефиниция на понятието „Връзки с обществеността" въвежда международната PR асоциация
След дълги дискусии IPRA, международната PR асоциация, се обедини около нова дефиниция за понятието „връзки с обществеността“. От организацията обръщат специално внимание на детайла, че новата дефиниция е 30-буквена. Тя гласи: Връзките с обществеността са отговорно мениджърско задължение, което е концентрирано върху изграждането на контакти и интереси между организациите и техните аудитории базирано върху комуникирането на информация чрез доверени и етични методи за комуникация.
"Първо искахме да имаме кратка дефиниция, която гласи: Какво е PR? Защо го правим? Как го правим? След това, базирано на нашия вътрешен IPRA код и на пълния с фалшиви новини свят, в който живеем, ние искахме да кажем още нещо. Да покажем как всички членове на IPRA извършват PR дейности и как мислим, че светът трябва да прави PR, a именно – PR базиран на доверие и етика. ", коментира Ален Гросбърд, лидер на групата, отговорна за формулирането на дефиницията и член на борда на IPRA.
"Това ли е последната дума? Опитът ни казва друго. Академици и професионалисти в сферата се опитват да дефинират понятието PR от десетилетия. Организират се специални семинари по темата. IPRA допринася скромно чрез своята дефиниция, както я виждаме днес. Всякаква обратна връзка е добре дошла.", отбелязва от своя страна Светлана Ставрева, президент на IPRA.
одобрена от борда на IPRA на последната му среща в Ереван, Армения.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.