Три PR урока от кампанията на Джо Байдън

Организирането на кандидатпрезидентска кампания е скъпо начинание. Майкъл Блумбърг похарчи над 200 млн. долара за реклама, персонал, пътувания, събития. Могат ли милионите му да убедят избирателите?
Джо Байдън се включи в надпреварата като фаворит. В качеството си на бивш вицепрезидент на САЩ той се радваше на огромна почит и си гарантира медийно отразяване. Въпреки тези предимства, проблеми разклатиха и неговата позиция в дните преди изборите 3 ноември.
Три пиар урока забелязва Лора Грос, президент на Scott Circle Communications, в кампанията на кандидата на демократите.
Бъдете стратези
Изпращането на изявление със списък с препоръки за Байдън е добро, но не е достатъчно. Важно е как нещо бива обявено. Помислете си за визуалните ефекти, тайминга и какво казвате с посланието си. използвайте всяка платформа, която аудиторията ви посещава – от блогове, през имейли до Facebook и Instagram.
Влезте в разговора
По време на „Супер вторниците“ в САЩ в началото на годината, докато произнасяше реч за победата си, Байдън бе прекъснат от протестиращи, с които съпругата му д-р Джил Байдън и главният съветник на кампанията Симоун Сандърс успяха да се справят. Това ги превърна в интернет герои, а идеята за образа на силната жена вероятно резонира върху обществеността. Новината се разпространи светкавично в социалните мрежи и беше обект на коментари в продължение на дни.
Превърнете лимоните в лимонада
Можем с часове да се тревожим какво сме могли да направим, ако всичко е било перфектно, или пък можем да помислим от какво имаме нужда, за да изведем на преден план посланието си. Освободете се от негативното и приемете това, което имате.
След случката екипът на Байдън вероятно нямаше друг избор, освен да внедри стратегиите за спечелените медии и социалните мрежи. Единствената възможност беше интелигентна работа с по-малко ресурси. В крайна сметка обикновено е по-добре някой да каже искрено нещо приятно, отколкото да се заделят средства за привличане на вниманието.
По материал на PR News Online
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Парламентът ще обсъди на първо четене изменения в Закона за държавния бюджет
Политика |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Тайван отхвърля предложението на САЩ за производство на чипове „50-50“
Технологии |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.