Майката на Килиан Мбапе харчи 30% от доходите на сина си за благотворителност

Майката на Килиан Мбапе харчи  30% от доходите на сина си за благотворителност

Файза Ламари, майката на нападателя на Пари Сен Жермен и националния отбор на Франция Килиан Мбапе получава 30% от доходите на сина си като негов агент. Това сподели самата тя  по време на специалното шоу Envoye, което ще бъде излъчено по France 2 следващата седмица.

„Казах му: „Не правя нищо под 30%. В противен случай ще се пенсионирам и ще отида на почивка на Малдивите, но няма да работя за вас. Първоначално той каза, че ще работим 50/50, но обсъдихме и се споразумяхме за 30%“, каза Ламари, цитирана от в. Le Parisien.

Тези пари отиват в компанията “Inspired by Kylian Mbappe”, която е основана през 2020 г. и помага на почти 100 млади хора да постигнат професионалните си мечти.

Файза Ламари каза, че няма никакви притеснения относно последния голям договор на сина си. През 2022 г. Мбапе удължи споразумението си с ПСЖ, като получи бонус от 300 милиона евро при подписване и заплата от 100 милиона евро годишно. „Няма чувство за вина. Ако можехме да вземем 10 милиарда евро, щяхме да ги вземем, защото така работи системата“, коментира Ламари.

Мбапе играе за ПСЖ от 2017 година.  През този сезон в 24 мача нападателят отбеляза 25 гола и даде три асистенции. Transfermarkt оценява футболиста на 180 милиона евро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Bloomberg: Хакери проникнаха в софтуерни устройства на Cisco в правителството на САЩ
ЕК: България може временно да бъде лишена от средства по втория транш от ПВУ ​
Културни кодове: Думите, които лъжците повтарят най-често, според изкуствения интелект
Марк Рюте: НАТО не може да си позволи да сваля евтини дронове със скъпи ракети
Вкарват картите за градския транспорт в София в е-портфейлите на телефоните