ПСЖ разпродаде всички налични 150 000 фланелки с името на Меси за 7 минути

Френският футболен клуб ПСЖ е разпродал всички налични към момента 150 000 фланелки с името на Лиолел Меси в рамките на 7 минути, предаде Си Ен Би Си. Така са били реализирани за рекордно краткия срок приходи от близо 24 млн. долара.
Разпродажбата е станала веднага след официалното обявяване на договора между двете страни.
Президентът на френския футболен клуб ПСЖ Насер ал Хелаифи коментира, че светът ще бъде „шокиран“ от приходите, които отборът ще генерира след присъединяването на аржентинската суперзвезда Лионел Меси.
Меси подписа 2-годишен договор с ПСЖ. Твърди се, че твърдата му заплата в отбора ще бъде 41 млн. долара и отделно бонуси. Според информацията Меси е получил 30 млн. долара само за акта на подписване на договора си.
ПСЖ обаче не плати нито стотинка на Барселона за договора, тъй като споразумението между испанския клуб и Меси изтече и не се наложи плащането на трансферна сума.
Това е поредният свободен трансфер на легендарен футболист в ПСЖ. По-рано без трансферна сума към клуба се присъединиха Серхио Рамос, италианският национален вратар Донарума и холандският полузащитник Вайналдум. Конкурентите на ПСЖ настояват УЕФА да проведе проверка дали тези футболисти наистина са преминали без финансово обезщетение в ПСЖ, който в противен случай би нарушил правилата за финансов феър плей, предаде вчера испанското издание Марка.
Очаква се договорът на Меси да донесе огромни приходи от реклама и продажба на фен артикули на ПСЖ. За сравнение Ювентус продаде фланелки с името на Кристиано Роналдо на стойност 60 млн. долара само в рамките на 24 часа, когато португалецът стана част от италианския клуб през 2018 г.
В момента интернет магазинът на ПСЖ продава фланелки с името на Меси за 158 евро за възрастен.
Собственик на ПСЖ е емирът на Катар – Тамим бин Хамад ал Тани, който придоби 70% от акциите на отбора през 2011 г. Неговата образователна „Фондация Катар“ беше основен спонсор на Барселона в периода 2011-2013 г., а след това в периода 2013-2017 Катарските авиолинии също бяха основен спонсор на Барселона.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Технологии | Advertorial |Петролът поскъпна на фона на обещанието на Моди, че Индия ще спре покупките на руски петрол
Енергетика |Хирон се сдобива с пръстени: Астрономи засичат рядко космическо явление
Любопитно |Министърът на финансите на САЩ намекна за удължаване на търговското примирие с Китай
Икономика |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |На днешната дата, 16 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.