Модната носталгия Y2K
Дънки с ниска талия, бижута и щампи под формата на пеперуди, якета, рокли и поли от деним, изрязани, плътно прилепнали потници - модните експерти забелязаха масов завой във вкусовете към облекла и аксесоари, които бяха популярни в началото на този век. Те нарекоха тренда Y2K, абревиатура, която означава 2000 година („две хилядна година“)
Основателят на PR компанията WIZZ & CO Уиз Селви и стилистът Рич Симънс са на едно мнение, че модата през 2000 -те се завръща благодарение на платформата TikTok. Експертите отбелязват, че основната аудитория на споменатата социална мрежа са представители на поколението Z, поради което интересът към такива вещи е особено често срещани сред младите хора.
„Тенденциите от миналото се адаптират по-бързо в съвременното общество, до голяма степен благодарение на социалните мрежи и инфлуенсърите. Заради тях, днес ние виждаме веднага онлайт фото сесии или уличен стил и не е нужно да чакаме няколко месеца, за да научим новите тенденции. По тази причина уличният стил оказва и все по -голямо влияние върху модната индустрия “, обясни Селви.
Симънс от своя страна добави, че пандемията от коронавирус също е повлияла на връщането на образите от 2000 -те години. Според него хората, уморени от карантината, експериментират със стила си и се опитват да разнообразят гардероба си с необичайни неща. „Естетиката на 2000 -те години е привлекателна за младите хора, защото е ярка, забавна и цветна“, обобщава той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.