Градовете, в които лесно могат да се намерят дигитални таланти

В кои градове е по-лесно да намерите дигитални таланти, способни да се адаптират към всякакъв тип работна среда? Компаниите трябва да търсят служители с уменията, необходими за вида работа на бъдещето, и по този начин да започнат да полагат основите за устойчив растеж. За да помогне в това начинание, Forrester Research публикува нов доклад, наречен Navigating The Leading Skill Clusters Across Europe, в който се посочват основните европейски точки, където фирмите наемат висококвалифицирани специалисти.
Три скандинавски града са на върха в класацията: Хелзинки, Стокхолм и Копенхаген. В списъка на първите десет центрове са още Берлин, Хамбург, Осло, Мюнхен, Виена, Цюрих и Амстердам, предава cincodias.elpais.com.
Лондон, исторически считан за технологичен център на Европа, беше класиран на 19-то място, до голяма степен поради строги правила за имиграция след Брекзит.
Според експерти пандемията е създала липса на умения в цяла Европа, което се признава в напредъка в цифровата трансформация на населението и увеличаването на автоматизацията. Най-високо класираните градове като Хелзинки и Берлин предлагат "разнообразна и високо образована работна сила" с езикови умения над средното и благоприятна за бизнеса регулаторна рамка.
Обратно на тях, в Обединеното кралство регулаторните пречки след Brexit пречат на градовете да се класират като водеща група в Европа. След Брекзит Лондон, Манчестър и Бирмингам падат надолу в класацията.
Познаването къде са най-големите таланти на Европа помага на компаниите да се подготвят за хибридна работа и работа навсякъде, се казва в доклада на Forrester. Консултантът очаква, че между 30% и 40% от служителите ще работят в някакъв вид работна среда навсякъде. Ето защо бизнес лидерите имат нужда служителите им да притежават уменията, необходими за успех в хибридна работна среда.
В тази нова среда задачата за преквалификация, обучение и учене засяга както компаниите, администрациите, институциите и служителите. За да се подготвят за бъдещето на работата, европейските компании трябва да наемат експертни таланти както в техническите, така и в меките умения. Скандинавският регион е пълен с точно този вид талант. Набирането на таланти от нововъзникващи центрове като скандинавските ще даде възможност на европейските компании да ускорят усилията си за дигитална трансформация и да стимулират дългосрочен бизнес растеж", обяснява Дан Билер, главен анализатор във Forrester.
Друг фактор, на който компаниите трябва да обърнат внимание, когато наемат дигитални таланти, е мотивацията, която може да обуслови маршрута на работника. Работодателите трябва да обмислят наемането на служители въз основа на техния потенциал, а не само на съществуващи набори от умения. Следователно мотивираните служители предлагат най-високата база за дигитални и бъдещи умения.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
България подписа договор за търсене на нефт и газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
Енергетика |ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |Годишната инфлация във Франция достига 0,8 на сто през март
Икономика |Разпуснаха парламента в Сингапур
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.