Гърците се връщат към евтините и традиционни напитки

Традиционните гръцки алкохолни напитки като ракията, узото и ципурото привличат все повече гърци, защото са по-евтини за тези, които имат финансови проблеми заради кризата, предаде Ekathimerini, цитиран от агенция Фокус. Според скорошни проучвания по-евтиният алкохол става по-предпочитан сред алкохолиците в страната.
Според Гръцкият център за документиране и мониторинг на зависимостите през 2015 г. ципурото и ракията са предпочитана напитка за близо една трета от страдащите от алкохолна зависимост, в сравнение с 21,7% през 2011 г.
Според същия доклад уискито, водката и коняка, по-скъпи напитки са предпочитани от 16% от алкохолиците през 2015 г., в сравнение с 27,1% четири години преди това.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.