Хилари Клинтън с първа публична поява след загубата

Хилари Клинтън с първа публична поява след загубата

"Исках да се свия на кълбо с хубава книга и повече да не изляза от дома си." Това сподели кандидатът за президент на САЩ Хилари Клинтън 8 дни след изборния ден в Щатите, когато стана ясно, че тя изненадващо губи битката от републиканския си съперник Доналд Тръмп. Направи го по време на първата си публична поява след като резултатите станаха ясни, посочва Би Би Си. 

В реч на събитие на благотворителна организация в помощ на децата Клинтън призова публиката да продължава да се бори за американските ценности и "никога да не се предава". 

Хилари Клинтън спечели вота на народа в САЩ, но беше надвита от по-голям събран брой гласове в Електоралната колегия на страната. "Сега ще ви призная, че идването ми тук тази вечер не беше най-лесното нещо за мен", каза тя. "Знам, че много от вас са дълбоко разочаровани от резултатите от изборите. Аз също съм, повече отколкото мога да изразя", каза Клинтън. 

"Знам, че това не е лесно. Знам, че в последната седмица много хора се запитаха дали Америка е страната, която сме си мислили, че е". 

"Откритите разделения от тези избори се задълбочиха, но моля ви, изслушайте ме като казвам това. Америка си заслужава. Нашите деца си заслужават. Вярвайте в страната ни, борете се за ценностите и никога, никога не се предавайте", призова още бившият държавен секретар. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави