Хилъри Клинтън: Срамно е, че Великобритания все още не е публикувала доклада за руската намеса в страната

Хилъри Клинтън: Срамно е, че Великобритания все още не е публикувала доклада за руската намеса в страната

Бившият държавен секретар на САЩ Хилари Клинтън изрази недоумение, че изборите във Великобритания са само след месец, а правителството в Лондон още не е публикувало доклада за руското влияние в британската политика, предаде Асошиейтед прес.

Тя каза в интервю за Би Би Си, че обществото заслужава да знае какво има в този доклад, изготвен от парламентарната комисия по разузнаването и сигурността.

"Необяснимо и срамно", заяви Клинтън, която бе кандидат за президент на САЩ през 2016 г., но загуби от Доналд Тръмп. Според американското разузнаване Русия се е намесила в предизборната кампания в Съединените щати, припомня Франс прес.

Докладът от 50 страници бе предаден на британския премиер на 17 октомври след няколкомесечно разследване, припомня БТА. Той още не е направен публично достояние въпреки призивите на председателя на комисията Доминик Грийв.

Според в. "Гардиън" докладът разглежда опитите за руска намеса в кампанията за референдума за Брекзит през 2016 г.

Министърът на финансите Саджид Джавид заяви пред Би Би Си, че това забавяне е напълно нормално, предвид деликатната информация, съдържаща се в документа.

Неговият заместник Риши Сунак каза пред телевизия Ай Ти Ви, че има процедурен срок, който трябва да се спази, предаде Ройтерс.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави