Клиенти съдят хотелиерския гигант Marriott заради хакерски кражби

Клиенти съдят хотелиерския гигант Marriott заради хакерски кражби

Водещият оператор на хотели Marriott International е изправен пред колективен иск в Лондон, предявен от милиони бивши гости, които настояват за обезщетение, след като личните им данни бяха хакнати при един от най-големите пробиви в историята, предаде Ройтерс. 

Искът е заведен от Мартин Брайънт, основател на констултантската компания в областта на технологиите и медиите Биг ревълюшън (Big Revolution), от името на английски и уелски клиенти. 

Между 2014 и 2018 година хакери проникнаха в глобалната база данни на Мариот и получиха достъп до информация за над 300 милиона гости, вероятно включително и до данни за паспортите и кредитните им карти.

Делото, по което се претендира за неуточнени щети от загуба на контрол върху личните данни, автоматично включва клиентите, които са си направили резервация за един от хотелите от бившия бранд Старуд (Starwood) - включително Шератон (Sheraton Hotels & Resorts) и Сейнт Реджис (St. Regis) - преди 10 септември 2018 година.

Говорителка на Мариот в Лондон, цитирана от Ройтерс, заяви, че на този етап не могат да направят коментар. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ