Lloyd's of London предлага застраховка на хотелите, засегнати от анулации на резервациите

Lloyd's of London предлага застраховка на хотелите, засегнати от анулации на резервациите

Lloyd's of London предлага застраховка на хотелите, засегнати от анулации на резервациите

Организаторите на събития, отменени заради коронавируса, вероятно ще останат без застрахователни обезщетения, тъй като обикновените полици не включват случаи на епидемии. Хотелите, засегнати от анулации, обаче, може да се справят по-добре благодарение на нов вид застраховка, пусната от Лойдс ъв Лондон (Lloyd's of London) едва миналата година. Тя предлага компенсация, когато приходите от налични стаи на хотелите, което е ключов показател за индустрията, спадне под определено равнище поради фактори, които не биха могли да се предвидят или контролират, информира „Ройтерс“, цитирана от БТА.

Застрахователни експерти посочват, че такива полици определят застрахователното събитие като случай, при който действителните резултати се разминават с прогнозните поради непредвидими обстоятелства и вирусните огнища отговарят на тези критерии.

„Наблюдаваме спад на резултатите на редица пазари заради коронавируса“, обясни Томас Манюел, директор в Smith Travel Research - STR, специализирана американска компания за анализ на търсенето и предлагането в много сектори, която прави сравнителен анализ на над 68 000 регистрирани вериги, групи и отделни недвижими имоти.

По данни на Smith Travel Research - STR приходите в континентален Китай са паднали с 21,2 на сто през януари спрямо същия месец година по-рано и с 35,5 на сто в Ухан, откъдето тръгна разпространението на новия коронавирус.

Хотелската верига Хайат (Hyatt Hotels), например, отчита увеличение на анулациите и промени в резервациите на пътуващи в редица страни.

Друга хотелска верига - Мариот (Marriott), пък обяви, че очаква спад от близо 25 милиона долара на приходите си, а Ай Ейч Джи (InterContinental Hotels Group PLC - IHG) също регистрира анулации.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ