Супербоул отново в играта, събра над 100 млн. зрители

Супербоул отново в играта, събра над 100 млн. зрители

Рейтингите на Супербоул се възстановиха след ниските стойности от миналата година. Големият финал на първенството на Националната футболна лига на САЩ, който се проведе за 56-и път, е бил гледан от над 100 млн. души.

Играта бе излъчена по американската телевизия NBC, латиноамериканската Telemundo и стрийминг услугата Peacock, като е привлякла средно 112,3 млн. зрители – увеличение с 15,9 млн. спрямо година по-рано, когато бе отбелязан спад в интереса към събитието, невиждан от 2007 година.

През 2021-ва съревнованието между „Тамба Бей Буканиърс“ и „Канзас Сити Чийфс“ привлече средно 94,6 млн. души, припомня CNBC. Средно 100 млн. пък са гледали Супербоул 2020.

Скок в интереса тази година има поради няколко причини – първата поява на „Синсинати Бенгалс“ на финал от 1988 г. насам, както и провеждането на играта в окръг Лос Анджелис за първи път от 1993 г., когато градът домакин беше Пасадина. Освен това един от двата отбора, достигнали до финал – „Лос Анджелис Рам“, е местен, а това явление рядко се оказва възможно.

В комбинация с концерта в почивката, който събра на една сцена хип-хоп емблеми като Доктор Дре и Еминем, гледаемостта беляза добри резултати, макар че платформата PredictHQ прогнозира още по-добри – рекордните 117 млн. зрители.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?