Повече клиенти за вашия стартъп

Повече клиенти за вашия стартъп

Маркетингът на вашата марка е най-важното нещо, което можете да постигнете, за да спечелите клиенти, но това може да става по много начини. Instagram, YouTube и Facebook оказват най-голямо влияние, но също така представляват предизвикателства, които се открояват на силно наситения пазар. Някои марки също намират успех чрез имейл кампании или инфлуенсъри.

Но преди да започнете, трябва да създадете маркетинг съдържание за вашата марка. Има безброй приложения, които ще ви помогнат да създадете и планирате публикации за Instagram, затова Business Insider помоли няколко предприемачите да изброят тези, които намират за най-полезни. 

Сред най-препоръчваните се открояват услуги като Canva, които могат да се използват за създаване на публикации в социални медии, реклами, флаери, менюта, бизнес места и почти всичко, върху което можете да подпечатате логото си. Сред най-полезните функции на Canva са предварително проектираните шаблони и комплекти за марка.

Инфлуенсърите са се превърнали в основни предимства на маркетинговата стратегия на която и да е марка - независимо дали правят снимка с физически продукт или включват цифрова услуга в надписа си. Потребителите се обръщат към хората, с които са свързани, а бизнесът установява, че микро- и нано-влиятелите са все по-ефективни по този начин.

Братята и сестрите Емили и Марк Столингс сътвориха стартиране на калъфи за телефон Casely и увеличиха продажбите си до 10 милиона долара. Те създадоха своя акаунт в Instagram три месеца преди да пуснат продуктите си, за да генерират маркетингов шум, а сега имат над 200 000 последователи в платформата. Двамата залагат на активни контакти с „микро-инфлуенсъри“ в Instagram за продуктите си.

Интересна се оказва и формулата на Toymaker Skyrocket за вирусни и актуални видеоклипове. През миналия празничен сезон компанията нае повече от 100 влиятелни лица в YouTube и Instagram, за да лансира куклата си Blume, която беше една от най-популярните играчки за годината.

Клер Диас-Ортис, бивша служителка на Twitter, която сега е консултант по социални медии, пък казва, че марките трябва да спрат да се опитват да станат вирусни и вместо това да се съсредоточат върху стойността, която предоставят на потребителите. Вместо това тя предлага да се създаде по-смислена ангажираност в социалните медии чрез разговор и обслужване на клиенти.

Източник: Business Insider

Редактор: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ