Създавайте последователно съдържание с висока стойност

Създавайте последователно съдържание с висока стойност

Един от най-добрите начини да привлечете трафик към вашия бизнес е да създадете последователно съдържание с висока стойност. Но да правите това последователно и качествено си е предизвикателство.

За да постигнете необходимото въздействие на съдържанието си, без да се лудите в процеса, първо трябва да си отговорите на следните въпроси: "Каква е целта?", "За кого създавате това съдържание?", "Какъв е основният призив за действие, към който искате да подтикнете някого?" и "Как всичко това се вписва във вашата по-голяма стратегия?" 

Проверете къде вече създавате съдържание (или обмисляте да започнете) и помислете дали може да се наложи коригиране на ритъма или качеството, спрямо това дали можете да се освободите от създаването за тази платформа като цяло. Изберете от едно до три места, където обичате да споделяте съдържание. След това изяснете стълбовете на съдържанието (какви основни съобщения споделяте). Разпределете ги в седмични, двуседмични или месечни теми за вашето съдържание. Още по-добре е да ги начертаете в календар във връзка с вашите бизнес цели, като пускане на продукти.
Под всеки стълб избройте по няколко теми, за които можете да споделяте съдържание (например: Стълб - създаване на съдържание. Подтеми - инструменти за автоматизиране на публикуване, инструменти за генериране на хаштагове, шаблони за дизайн и надписи за вашите публикации). 

Говорейки за повторно предназначение на съдържание, започнете с метода, който ви е най-естествен. Например, ако обичате да записвате видеоклипове, започнете от там. След това използвайте инструмент като otter.ai, за да изтеглите транскрипцията. Превърнете това в публикация в блога и в по-малки публикации в социалните медии.

По същия начин можете да вземете стари публикации, имейли или други, които са се представили добре преди време и да ги споделите отново, но по нов начин. Използвайте ситуации от реалния живот, за да вдъхновите съдържание. Използвайте уроци, инструменти или ресурси за вашите клиенти, които се открояват, и ги споделяйте.

И накрая, не забравяйте, че 100% от вашите последователи и абонати не виждат това, което споделяте всеки път (в Instagram това е средно по-близо до 6%, а в списъка ви с имейли вероятно е между 20 и 50% в зависимост от размера от вашия списък).

Източник: Дара Брустейн за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ