Clubhouse се отказа от системата с покани

Clubhouse се отказа от системата с покани

Социалната мрежа Clubhouse, която е изцяло аудио базирана, премахва системата си за покани и вече е свободно достъпна за всички потребители, предаде Ройтерс.

Приложението, което придоби голяма популярност в ранните дни от пандемията от COVID-19, досега можеше да се използва от хора, които са поканени от съществуващ потребител или са били избрани от списък с чакащи.

В публикация в своя блог от Clubhouse посочват, че плановете им винаги са били приложението да е с отворен достъп, но системата с поканите е била начин за плавно увеличаване на броя на потребителите.

Clubhouse е изправена пред нова конкуренция в лицето на ветераните в сферата на социалните, сред които Facebook и Twitter, както и музикалната стрийминг платформа Spotify, които пуснаха подобни аудиочат услуги.

„На ясно сме, че ще има още много възходи и падения, докато увеличаваме мащаба си, а конкуренцията от големите мрежи ще бъде ожесточена“, пишат от Clubhouse.

От компанията съобщиха още, че са привлекли 10 млн. потребители от пускането на приложението си за Android през май. Изчисленията на анализаторската компания  Sensor Tower показват, че приложението е достигнало 7,8 млн. инсталации по света през юни спрямо 3,7 млн. предходния месец.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени